به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در شهرستان سقز برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی کردستان در سالن پیامبر اعظم اداره سقز برگزار شد.حجت الاسلام برومند […]

به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در شهرستان سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی کردستان در سالن پیامبر اعظم اداره سقز برگزار شد.
حجت الاسلام برومند رازیانی ماه رمضان را فرصتی برای مدیریت زندگی دانست که ادب حرف اول را می‌زند که در ادامه خواستار پیاده‌کردن آن در ماه‌های دیگر زندگی شد.واجرای این مهم در ارتباط با زندگی، خانواده، جامعه و در اصل در ارتباط با خداوند دانست.
وی با تبریک آغاز جشن بندگی به دختران و پسران سن تکلیف افزود: تجربه بیدار شدن در سحرگاهان و لذت افطاری در اولین سال از روزه داری، بسیار شیرین و دلچسب است که برای همیشه در اذهان شما به یادگار خواهد ماند.
رازیانی در ادامه تصریح کرد: امروز فصل جدیدی از زندگی برای شما شروع خواهدشد و اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند .

در پایان از تمامی دانش آموزان روزه اولی تجلیل بعمل آمد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان