انتشار حقایق خدمات از جانب رسانه ها مانع از ورود و توطئه دشمن میشود حجت رشیدی: حضور وشرکت خبرنگاران و مسئولان رسانه ها در جشنواره رسانه ای ابوذر یک امر مهم در فرهنگ جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرم تلقی می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مسئول بسیج رسانه […]

انتشار حقایق خدمات از جانب رسانه ها مانع از ورود و توطئه دشمن میشود

حجت رشیدی: حضور وشرکت خبرنگاران و مسئولان رسانه ها در جشنواره رسانه ای ابوذر یک امر مهم در فرهنگ جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرم تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مسئول بسیج رسانه کردستان در دیدار با اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در کردستان که شامگاه روز چهارشنبه به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر وتشکیل بسیج رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، اظهار داشت: رسانه‌ها موظفند که در کنار بیان مشکلات و کمبودها، واقعیتهای پیشرفت‌ وترقی را که دشمنان آن را سر پوش میدهند وبه گونه ای دیگر آن را انعکاس میدهند، با شفافیت کامل و جامع برای مردم تبیین کنند.

رشیدی گفت:رسانه ها پایه واساس انعکاس حقایق ریز و درشت و تمامی اتفاقات تلخ و شیرین در هر جامعه ای هستند که در کشور ما باید با دقت وتوجه خاصی در جهت انتشار خبرها تلاش کنند،چرا که این کار مانع از ورود و توطئه‌های دشمنان ما می شود.

مسئول بسیج رسانه کردستان با دعوت از خبرنگاران و شرکت در هشتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر که در بهمن ماه سال جاری برگزار میشود دعوت کرد وگفت:حضور وشرکت خبرنگاران و مسئولان رسانه ها در این جشنواره یک امر مهم در فرهنگ جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرم تلقی می شود که شما می توانید با قلم خود توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و روحیه نشاط و امیدآفرینی و واقع بینی را به جامعه تزریق کنید.