محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که به منظور بازدید از شرایط خدمت رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه حضور یافته بود در دیدار و گفتگو با زائران اربعین حسینی از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های زوار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از […]

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که به منظور بازدید از شرایط خدمت رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه حضور یافته بود در دیدار و گفتگو با زائران اربعین حسینی از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های زوار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در ادامه سفرهای استانی خود از عصر پنجشنبه عازم استان خوزستان شده بود، در نخستین روز سفر استانی خود به خوزستان با حضور در مرز چذابه، ضمن بازدید از مواکب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرز چذابه، به بررسی و رفع مشکلات زائران اربعین حسینی پرداخت.
اربعین محور وحدت مسلمانان جهان
 
 اسماعیلی در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران، اربعین را محور وحدت و نقطه اتصال ملت های مسلمان و جهان دانست و خدمت به زوار اربعین حسینی را افتخاری بزرگ توصیف کرد.
 
گفتنی است، در ایام اربعین امسال بیش از ۴۵۰ موکب فرهنگی و هنری در نقاط مختلف ایران و عراق از سوی این وزارت فرهنگ و سازمان‌ها و مجموعه‌های وابسته برپا شده است که اقدام به ترویج فرهنگ حسینی خواهند کرد.
 
 دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار با امام جمعه شهرستان رامهرمز، بازدید از فرهنگسرای شهرستان هفتکل، افتتاح پروژه خانه مسجدسلیمان و حضور در مرقد دانیال نبی(ع) در شهرستان شوش از برنامه های روز دوم سفر استانی وزیر فرهنگ و هیات همراه در روز جمعه هفدهم شهریور ماه به شمار می‌رود.