افزایش دو برابری سفرهای جامعه ایثارگری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: تعداد سفرهای ایثارگران در دوره جدید صد درصد افزایش یافته و از سال گذشته با توجه به مساعد شدن شرایط و کاهش اپیدمی کرونا استقبال از سفرها نیز افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران دکتر […]

افزایش دو برابری سفرهای جامعه ایثارگری

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: تعداد سفرهای ایثارگران در دوره جدید صد درصد افزایش یافته و از سال گذشته با توجه به مساعد شدن شرایط و کاهش اپیدمی کرونا استقبال از سفرها نیز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: برای ایثارگران با توجه به ساختار سنی آنها دو نیاز عمده مطرح است که اولی نیاز به خدمات درمانی و دیگری سفر و سیاحت است و تأمین این نیازمندی‌ها از برنامه‌های قطعی بنیاد شهید و امور ایثارگران است بنابراین به توسعه نظام اردویی و سفر ایثارگران نیاز داریم تا زنجیره خدمات کامل شود.

ارائه خدمات سیاحتی و زیارتی به ایثارگران از برنامه‌های اولویت‌دار و قطعی است، بر اساس سیاست‌های ابلاغی بالادستی، سیاست نظام در این عرصه توسعه خدمات سیاحتی زیارتی است و این سیاست باید با قوت دنبال شود و در توسعه و برنامه‌ریزی اردویی شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.