عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت گویشی نیشابور برگزیده دوازدهمین سوگواره ملی “شعر عاشورایی اقوام و عشایر” در شیراز شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در دوازدهمین سوگواره ۵۶ شاعر، ۱۱۶ اثر عاشورایی از ۱۶ استان کشور برای […]

عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت گویشی نیشابور برگزیده دوازدهمین سوگواره ملی “شعر عاشورایی اقوام و عشایر” در شیراز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در دوازدهمین سوگواره ۵۶ شاعر، ۱۱۶ اثر عاشورایی از ۱۶ استان کشور برای دبیرخانه سوگواره ارسال کردند که با تفکیک و تقسیم بندی، تیم داوری از بین شعرهای ارسالی در نهایت تعداد ۱۴ شاعر برای ارائه در این سوگواره را معرفی کردند.
علیرضا سیدآبادی گفت: سوگواره شعرهای عاشورایی عشایر قبل از آن که یک مسابقه رقابتی باشد، یک نمایش واقعی و هنرمندانه از پایبندی عمیق اقوام و عشایر ایرانی به اعتقادات دینی و مذهبی و انسجام ملی اسلامی در راستای دفاع عاشقانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد:عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت گویشی نیشابور در دوازدهمین سوگواره ملی “شعر عاشورایی اقوام و عشایر” در سالن آموزش وپرورش شیراز برگزیده شدوبا گویش شیرین نیشابوری در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شعر خوانی کرد.