نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم وضعیت حمل‌ونقل عمومی را برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس بهبود ببخشیم، گفت: نزدیک به ۵۰ دستگاه میدل‌باس برای خطوطی که مسافر کمتری دارد، خریداری شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم وضعیت حمل‌ونقل عمومی را برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس بهبود ببخشیم، گفت: نزدیک به ۵۰ دستگاه میدل‌باس برای خطوطی که مسافر کمتری دارد، خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی با بیان اینکه دومین سال از فعالیت مدیریت شهری اصفهان در حال سپری شدن است، اظهار کرد: سال گذشته ۵۱ جلسه علنی برگزار شد و حدود یک هزار لایحه که شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال کرده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته حدود ۷۸ جلسه تلفیق برگزار شده و در این جلسات کار کارشناسی دقیق با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان و مدیران شهرداری انجام شده است، ادامه داد: سال گذشته کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر به صورت فعال به مسئولیت‌هایی که برعهده داشتند، پرداختند و امیدواریم نتایج آن برای مردم قابل لمس باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم وضعیت حمل‌ونقل عمومی را برای اول مهرماه و هم‌زمان با بازگشایی مدارس بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: در گذشته نزدیک به ۱۲۰۰ اتوبوس فعال با میانگین عمر پنج سال در سطح شهر داشتیم، در سال جاری که این مسئولیت به مدیریت شهری جدید واگذار شد این تعداد به ۶۰۰ اتوبوس با میانگین عمر ۱۰ سال کاهش یافت، از این‌رو امیدواریم برای مهرماه بتوانیم وضعیت حمل‌ونقل عمومی را بهبود ببخشیم.

قربانی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۵۰ دستگاه میدل‌باس برای خطوطی که مسافر کمتری دارد، خریداری شده است و طی روزهای آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد، همچنین با تمهیدات اندیشیده شده حدود ۱۸۰ دستگاه اتوبوس دیگر از اول مهرماه وارد ناوگان خواهد شد تا هم‌زمان با بازگشایی مدارس حدود یک هزار دستگاه اتوبوس در چرخه حمل‌ونقل عمومی شهر داشته باشیم.

وی گفت: بازسازی و خرید بیشتر اتوبوس جدید از دیگر موارد توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی است که امیدواریم گشایش‌های بیشتری در این راستا به وجود بیاید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات پروژه‌های در حال احداث با سرعت بیشتری پیش می‌رود، گفت: جهت پیشرفت عملیات عمرانی پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید در تلاش هستیم تا این پارکینگ در سال جاری به بهره‌برداری برسد و تردد مردم در این خیابان به آسانی انجام شود.