کشف ۶۴۳ میلیارد زمین خواری در اصفهان فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ فقره زمین خواری به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال در سطح این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید علینقیان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین خواری […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ فقره زمین خواری به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید علینقیان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین خواری و با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ۹ فقره زمین خواری کشف و عوامل مرتبط به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: با اجرای این طرح ۱۰۵ هزار و ۹۵۶ متر مربع از اراضی متعلق به منابع طبیعی به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال از دست زمین خواران آزادسازی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مدت ۹ ماهه سال جاری ۶۷۳ هزار و ۷۶۷ متر مربع به ارزش ۷۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آزاد سازی و ۱۷ زمین خوار نیز در این باره دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

علینقیان پور با هشدار به کسانی که اقدام به تصرف اراضی طبیعی می کنند گفت: طرح مقابله با زمین خواری با قوت و قدرت خود دنبال و ماموران پلیس امنیت اقتصادی با رصد هوشمندانه خود با زمین خواران برابر قانون برخورد می کنند