با حضور دکتر وحیدی – وزیر کشور – و هیات همراه و همگام با امام جمعه، فرماندار شهرستان کاشان، مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، امنیتی، نظامی، انتظامی و روحانیون شهرستان و … ، آیین گل فشانی و عطرافشانی حرم مطهر امامزاده واجب التعظیم سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال شهرستان کاشان برگزار شد. […]

با حضور دکتر وحیدی – وزیر کشور – و هیات همراه و همگام با امام جمعه، فرماندار شهرستان کاشان، مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، امنیتی، نظامی، انتظامی و روحانیون شهرستان و … ، آیین گل فشانی و عطرافشانی حرم مطهر امامزاده واجب التعظیم سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وحیدی، در ادامه سفر خود به شهرستان کاشان، شامگاه جمعه در یادواره شهیدان روستای باریکرسف‌ اردهال کاشان حاضر شد و ضمن گفت و شنود با حاضران در این یادواره به ایراد سخن پرداخت.

وزیر کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، به تبیین سجایا و خصایل ممتاز امام خمینی (ره) و نگاه آینده بین ایشان پرداخت.

وی، با اشاره کامل به مطلع قیام ۱۵ خرداد، تصریح کرد: تا زمانی که نظام سلطه وجود دارد و رژیم منحوس صهیونیستی حیات داشته باشد، جهان روی آرامش و امنیت نمی بیند.

عضو هیات وزیران، با بیان راهبردهای مختلف دشمن برای ضربه زدن به انسجام جمعی، هم افزایی همگانی و همگرایی اجتماعی، خاطر نشان کرد: دشمن می‌کوشد تا با هر حربه ای مردم ایران را ناامید، نگران و مایوس نماید.

وی تاکید کرد: تا همینجا کارهای بسیار تأثیرگذار و بزرگی در دولت سیزدهم محقق شده است. رئیس جمهور محترم در سیاست خارجی با حفظ عزت ملت ایران، تحولات ارزشمند و سازنده ای را در سطح ملی و بین المللی بانجام رسانده است.

وزیر کشور، با اشاره به مطرح بودن مشکل‌های موجود در تامین نیازمندی‌ها و حتی حقوق در آغاز فعالیت دولت سیزدهم، متذکر شد: همه نگرانی‌ها در ۱۰ ماه گذشته رفع شد و سال ۱۴۰۰ با کسری بودجه دست کم ۴۵۰ هزار میلیارد تومان با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه به پایان رسید، اما این کسری‌ها نتوانست اقتصاد کشور را متزلزل و به هم بریزد.