جشن تکلیف ۸۷۰ نفر از دختران مددجوی اصفهان برگزار می‌شود معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: هم‌زمان در ایام‌الله دهه فجر، به ۸۷۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بسته‌های جشن تکلیف اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی […]

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: هم‌زمان در ایام‌الله دهه فجر، به ۸۷۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بسته‌های جشن تکلیف اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اجرای طرح دختران ماه، هم‌زمان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این طرح با همکاری آستان قدس رضوی و حضور در منازل خانواده‌های تحت حمایت در سطح استان برای ۸۷۰ دختر که به سن تکلیف رسیده‌اند در حال اجرا است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اجرای این طرح به‌صورت خانه‌به‌خانه با حضور خادم‌یاران آستان قدس رضوی، ادامه داد: در پویش دختران ماه، پس از شناسایی تعدادی از فرزندان خانواده‌های نیازمند که در آستانه رسیدن به سن تکلیف هستند، جشن تکلیف برگزار و هدایای ویژه اهدا می‌شود.

وی به محتوای بسته‌های اهدایی ویژه مکلف شدن دختران اشاره داشت و افزود: یک قواره چادرنماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب و کیف کوچک و بزرگ، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند اهدا می‌شود.

اردستانی با تأکید بر تربیت و هدایت فرزندان تحت حمایت برای آشنایی با سبک زندگی اسلامی، بیان داشت: هدف از اجرای این طرح، تشویق دختران مددجوی مکلف شده به فراگیری آموزه‌های دینی، آموزش غیرمستقیم نماز و احکام، تبلیغ و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی دینی در جامعه است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه امسال هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر در آستانه رسیدن به سن تکلیف هستند، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران بتوانیم نسبت به اهدای بسته‌های ویژه برای مکلف شدن سایر دختران تحت حمایت اقدام کنیم.