توجه به هویت واقعی زن در اسلام؛ عامل بازدارنده هجمه‌های دشمن است فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه توجه به هویت واقعی زنان در اسلام عاملی بازدارنده در مقابل هجمه های دشمن است، گفت: دشمنان در تلاش هستند که روی نوجوان و جوانان کار کنند و ذهن آنها را مورد حمله قرار دهند […]

توجه به هویت واقعی زن در اسلام؛ عامل بازدارنده هجمه‌های دشمن است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه توجه به هویت واقعی زنان در اسلام عاملی بازدارنده در مقابل هجمه های دشمن است، گفت: دشمنان در تلاش هستند که روی نوجوان و جوانان کار کنند و ذهن آنها را مورد حمله قرار دهند و نظام ایران را طوری جلوه می دهند که به اهداف شومشان برسند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به مناسبت دهه کرامت و روز دختر، ۳۰ نفر از دختران نوجوان فعال اجتماعی، میهمان سردار حسینی بوده و در این دیدار دغدغه ها و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

فرمانده سپاه کردستان که بعدازظهر یک روز کاری در دفتر خود میزبان دختران نوجوان بود، دیداری با دختران منتخب خانواده های معظم شهدا، دختران موفق در زمینه نقش آفرینی برنامه های محلات اسلامی و پایگاه های زیست عفیفانه به مدت دو ساعت داشتند.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: دختران گل سر سبد این جامعه هستند و معاندان تلاش می کنند که تصویری ابزاری از زنان امروز ما را به تصویر بکشند در حالیکه باید گفت که این ایام فرصتی مناسبی برای پاسداشت فضائل و کرامات این دو شخصیت تاریخ اسلام است.

وی بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که نقش و جایگاه دیگری از زن و دختر را ارائه و به تصویر بکشند و به عنوان یک بازیچه و ابزار تبلیغی و ابزار لذت جویی مطرح کنند، در حالی که در دنیا و مکتب های خدایی و مومنانه جایگاه زن مثل مرد است و شاید هم در بعضی موارد بالاتر.

وی با بیان اینکه توجه به هویت واقعی زن در اسلام؛ عامل بازدارنده هجمه‌های دشمن گفت: به زعم فرهنگ غرب، آزادی یعنی خانم ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کالاهای صنعتی و تجاری یا در سینماها استفاده شود اما از نظر اسلام این آزادی نیست و کارشان به معنای بردگی است آنان در بیرون فکر می کنند زنان ایران کاملا محصور و زندانی هستند اما در رشته های پزشکی، ورزشکار، موفق، استاد دانشگاه، مدیریت های مختلف و…. زنانی هستند که لیست بلند پایه ای از فعالیت های علمی ، اجتماعی و فرهنگی و…..  دارند و در تربیت فرزند و خانه و خانواده نیز نقش موثری را ایفا می کنند.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند که روی نوجوان و جوانان کار کنند و ذهن آنها را مورد حمله قرار دهند و نظام ایران را طوری جلوه می دهند که به اهداف شومشان برسند در حالیکه بالای ۵۱ درصد دانشجویان و رتبه های برترعلمی خانم ها هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه  غرب با نگاه‌ ابزاری، زن را به اسارت کشید ادامه داد: امروزه همه ی هجمه ها به سمت دختران است لذا فرهنگ اسلامی می گوید که در جذب افراد از شیوه ی اسلامی استفاده کنید چرا که ابتدای تولد نهضت اسلامی پیامبر بود و اولین نفر که ایمان اورد خانم بود لذا باید گفت که اسلام جایگاه حقیقی را به زنان و دختران اهدا کرد.

کسی که حضرت معصومه (س) را الگوی خود قرار دهد نیاز به الگو گرفتن از غرب را ندارد

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در ادامه اظهار داشت: نامگذاری روز میلاد کریمه اهل بیت (ع) ‌و روز دختر فرصت مناسبی براز همه دختران ماست که قدر و جایگاه منزلت خود را بدانندچون الگوی آنها در اوج فضیلت و دانش بود.

وی گفت: کسی که حضرت معصومه (س) را الگوی خود قرار دهد نیاز به الگو گرفتن از خانم های غرب را ندارند.

وی افزود:شعار دشمنان این است که آینده ایران از آنِ زنان و دختران این غافل از آنکه گذشته ایران متعلق به دختران و زنان مومن، پاکدامن بود، کسانی که فرزندانی را تحویل انقلاب دادند که منجر به انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه ۵۸ پایگاه محلات داریم، افزود: یکی از محورهای مهم جنگ شناختی بحث عفاف و حجاب بود که این دختران موفق امروز نقش مهم و اساسی را در زمینه نقش آفرینی برنامه های محلات اسلامی و پایگاه های زیست عفیفانه داشته اند.


 در پایان این مراسم از دختران موفق در زمینه های مختلف توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.