به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:(بسمه الله الرحمن الرحیم) رسول اکرم(ص):«مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» دریای غدیر، از ریزش آبشار وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس یافت. غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:
(بسمه الله الرحمن الرحیم)

رسول اکرم(ص):
«مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ»

دریای غدیر، از ریزش آبشار وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس یافت. غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریانی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین و امیدواری خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

عید غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیتش، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

بدون شک، توجه کردن به نشانی غدیر، تعقل در معانی این واقعه ارزشمند و شکرگزاری شایسته آن، تکمیل دین و سعادت بشریت را بهمراه داشته و میتواند انسان را با دور نگاه داشتن از نفاق و بداندیشی، از گمراهی و بی راهه نیز نجات بخشیده و او را در چشمه زلال امامت و ولایت قرار دهد.

خداوند را شاکریم که این روز را برای ما قرار داد زیرا هیچ سرمایه ای در زندگی بر مکتب مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و داشتن ولایت برتری نداشته و امیدواریم با تهذیب نفس و سنجش عیار انسانیت و درک صحیح این واقعه عظیم، در مسیر درست ایمان و عمل صالح حرکت نماییم.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ سعید غدیرخم، عید تداوم رسالت را به مردم مومن و ولایتمدار خطه شهید پرور کردستان وتمامی هم وطنان عزیزم تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم همه ما با قدرشناسی درست از نعمت ولایت، در تمامی ابعاد زندگی عدالت، آزادگی، وحدت و ولایتمداری را سر لوحه امور قرار دهیم و از پیروان راستین راه امامت و ولایت باشیم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی /کردستان