معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی یاد، نام و خاطره تمامی شهدای معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت و به محضر تمامی خانواده‌های صبور و مومن این پاک سیرتان ادای احترام کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران متن […]

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی یاد، نام و خاطره تمامی شهدای معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت و به محضر تمامی خانواده‌های صبور و مومن این پاک سیرتان ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران

متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا، آن اسوه‌های ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی که در راه پاسداشت ارزشهای الهی، اسلامی و انقلابی و برای حفظ استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نمودند و اقتدار و افتخار را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن حماسه سازانی که در مسیر حق و حقیقت کالبد خاکی را به اعجاز ایمان و اعتقادی استوار، سزاوار مقام افلاکی نمودند و از اینرو همواره یاد و نام‌شان در تاریخ این مرز و بوم جاودان و زنده خواهد ماند.

به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیاء ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تاکید امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و می‌باشد و گرامیداشت این الگوهای معرفت، رشادت و سعادت کمترین رسالت ما در برابر آن اسوه‌های ایثار و مجاهدت است. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : بزرگداشت شهدا برای آینده این کشور حیاتی و ضروری است. بر این اساس سرلوحه قرار دادن آرمان‌ها، سلوک و منش شهدای معزز برای پیدا کردن راه سعادت و یافتن توفیق مصاحبت لازم و ضروری است.

بدون شک فرهنگ ایثار و شهادت حسینی همانطور که در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در استقلال و اقتدار نظام در برابر دشمنان و قدرت‌های استکباری نقش محوری داشته است، در جامعه کنونی نیز موتور محرک گام دوم انقلاب می‌باشد. امروز نظام سازی و تمدن‌سازی مد نظر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون توجه جدی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد داخلی، منطقه‌ای و جهانی میسر نخواهد بود و در این زمینه همانطور که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرمودند جهاد تبیین باید مورد تاکید قرار گیرد. موفقیت در این زمینه با حضور خانواده معزز و سرافراز ایثارگران که همواره پرچمدار نهضت بوده‌اند و امروز نیز طلیعه‌دار جهاد تبیین هستند و سیره عملی و مجسم فرهنگ سرخ حسینی محسوب می‌شوند حتمی خواهد بود.

در ۲۲ اسفندماه همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا، یاد، نام و خاطره تمامی شهدای معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می‌دارم و به محضر تمامی خانواده‌های صبور و مومن این پاک سیرتان ادای احترام می‌کنم.

امید آنکه دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»