مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی از تهیه بسته های معیشتی خبر داد و گفت:بمناسبت عید غدیر خم و در پویش همدلی غدیر با همت خیرین این خیریه تعداد ۳۰۰۰ بسته معیشتی فراهم شدکه در اختیار نیازمندان قرار گیرد. شهره شیرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با اشاره به تهیه تعداد۳۰۰۰ بسته […]

مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی از تهیه بسته های معیشتی خبر داد و گفت:بمناسبت عید غدیر خم و در پویش همدلی غدیر با همت خیرین این خیریه تعداد ۳۰۰۰ بسته معیشتی فراهم شدکه در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

شهره شیرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با اشاره به تهیه تعداد۳۰۰۰ بسته معیشتی بمناسبت عید غدیر خم و در پویش همدلی غدیر اظهار داشت: این بسته ها با همت خیرین خیریه باران مهر علوی تهیه و در محل مسجد مصلی امام خمینی (ره) به صورت رزمایش چیدمان شد و در حضور مسئولین و خیرین از جمله حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا گرجی از این بسته ها رونمایی شد.
وی محتویات این بسته ها را شامل برنج ، رب ، روغن ، ماکارانی ،حبوبات ، گوشت و ماهی و دیگر مواد مورد نیاز یک خانواده بیان کرد و گفت: ایام غدیر ایامی پر خیر و برکت است و ثواب هر کار نیکی بر اساس روایات چندین برابر ارزشمند تر از روزهای معمولی است ان شاءالله در این روز های پر خیر و برکت این بسته ها به دست خانواده های یتیم و نیازمند حاشیه ی شهر و مناطق محروم اصفهان خواهد رسید.
مدیرعامل خیریه باران مهر علوی افزود: به برکت این ایام و به نام نامی مولا امیر المومنان علی (ع) به همت بیش از ۵۰۰۰ نفر از خیرین باران مهر علوی و به رسم یتیم نوازی مرحمی بر دلهای محرومین عزیز می گذاریم و این بسته های معیشتی را به آنان اهدا می کنیم.
وی اضافه کرد: این خیریه در بهار ۱۴۰۲ فعالیت هایی از جمله اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی بمناسبت ماه مبارک رمضان و اهدای ۱۱۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان ، اهدای ۱۱۰ سری کمک جهیزیه به زوج های جوان ایتام و نیازمند ، اهدای هزینه های درمانی و اطعام فقرا در مناسبت های مختلف داشته است.
خبرنگار: الهام خانی