مسوولان روابط عمومی ، کارشناسان و متخصصان روابط عمومی و رسانه ، خبرنگاران محترم و علاقه مندان و دانش جویان گرانقدر علوم ارتباطات، روابط عمومی و رسانه می‌توانند به روش زیر برای حضور در این جشن ثبت نام کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، همزمان با روز ولادت پدر روابط عمومی جهان، آقای« […]

مسوولان روابط عمومی ، کارشناسان و متخصصان روابط عمومی و رسانه ، خبرنگاران محترم و علاقه مندان و دانش جویان گرانقدر علوم ارتباطات، روابط عمومی و رسانه می‌توانند به روش زیر برای حضور در این جشن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، همزمان با روز ولادت پدر روابط عمومی جهان، آقای« ایوی لی» مصادف با ۱۶ جولای ۲۰۲۲ همزمان با ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی که روز َدرگذشت پروفسورنطقی پدر روابط عمومی ایران نیز هست،جشن ملی روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران برگزار می‌گردد .این جشن بزرگ با حضور اندیشمندان و بزرگان علمی جهان و کشور درکنار مدیران و روسای تشکل‌های روابط عمومی سراسری، مجالی برای همفکری و رایزنی در راستای تعیین سیاستهای آینده توسط علوم ارتباطات و روابط عمومی را فراهم خواهد نمود .
علاقه مندان جهت ثبت نام برای حضور در این جشن بامراجعه و تکمیل اطلاعات در سامانه https://hamayeshyar.com/isfpra1401/ می توانند ثبت نام کنند.
شایان ذکر است این مراسم روز یکشنبه ۲۶ تیرماه سال جاری ساعت ۴ بعداز ظهر در اصفهان میدان آزادی( دروازه شیراز) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان – مرکز همایش های بین المللی گسترش – سالن ابن سینا برگزار می شود.
خبرنگار: الهام خانی