طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی ناحیه یک آموزش و پرورش اصفهان به همت کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اصفهان برگزار شد. رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی ناحیه یک آموزش و پرورش اصفهان

به همت کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اصفهان برگزار شد.

رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از اجرای طرح استعداد یابی دوچرخه سواری دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش اصفهان خبر داد و اظهار داشت: نزدیک به سیصد نفر از دانش آموزان پسر از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم در این طرح شرکت کردند.

سعید حمیدی، افزود: این طرح با همکاری کانون دوچرخه سواری شهید خرازی و مدریت فنی حمید ابراهیمی مربی رسمی فدراسیون دوچرخه سواری و ۱۴ نفر از دیگر مربیان و داوران دوره دیده هیئت دوچرخه سواری استان، انجام شد که امر استعداد یابی را در چهار ایستگاه؛«دو ایستگاه آمادگی جسمانی» و«دو ایستگاه مهارتی»؛ برگزار کردند و نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص می شود و بهترین های آن ها برای تمرینات دوچرخه سواری زیر نظر مربیان هیئت دعوت می شوند.

رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان اصفهان در این زمینه اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمک شایانی به رشد و توسعه دوچرخه سواری در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیئت دوچرخه سواری استان قدمت بیست ساله دارد اذعان کرد: طی سال های مختلف، مسئولین مختلفی در این هیئت همکاری داشتند و به توسعه دوچرخه سواری در استان پرداخته اند، ما هم آمدیم تا قدمی در جهت رشد و توسعه این رشته برداریم و کمک کنیم رشته دوچرخه سواری بیش از پیش در سطح استان اصفهان که یکی از استان های شاخص این رشته در سطح کشور است،توسعه پیدا کند و شاهد بالندگی آن باشیم و باز هم شاهد مقام هایی که در گذشته در سطح استان و کشور داشتیم،باشیم.
وی در ادامه از اسپانسرهای مختلف دعوت کرد تا برای رشد و توسعه این رشته ورزشی حمایت های مادی و معنوی خود را در این رشته ورزشی قرار دهند تا بتوانند،خدمات بهتری را به جامعه دوچرخه سواری و دوچرخه سواران ارائه دهند.
حمیدی در ادامه از راه اندازی اولین آکادمی دوچرخه سواری در اصفهان به زودی خبر داد و گفت: با اتفاقات خوشایندی که در فدراسیون انجام شود ‌و انتخابات رییس فدراسیون انجام شود برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام خواهد شد که منجر به پیشرفت بهتر این رشته ورزشی خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم هر کس در هر جایگاهی هست بتواند به سهم خود ،هر چند کوچک باشد قدمی در راه رشد این رشته ورزشی که مظلوم واقع شده و کمتر به آن توجه شده،قدم بردارد تا در آینده بیشتر به آن توجه شود وبتوانیم شاهد رشد و بالندگی رشته دوچرخه سواری باشیم واین استعداد یابی ها بیشتر صورت گیرد و با توسعه دوچرخه سواری بتوانیم به ترافیک شهری و کاهش آلودگی ها کمک کنیم و بیشتر شاهد هوای پاک در اصفهان باشیم.
خبرنگار: الهام خانی