پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونیستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،در پی یک عملیات […]

پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونیستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،در پی یک عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، موساد بعد از برکناری مسئول میز ایران، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با این میز را به اتهام ارتباط با سربازان گمنام امام زمان‌(عج) حذف و به انحای مختلف آنها را کشته است.

«تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شایلی وست لند»، «اوفک آهارون»، «ایتامار الحرر»، ۶ افسری هستند که به اتهام ارتباط با دستگاه امنیتی ایران، در مراحل بازجویی توسط موساد کشته ‌شده‌اند.رژیم صهیونیستی مرگ این ۶ نفر را تائید کرده است.

بر اساس این گزارش، بجز این ۶ نفر، چند افسر دیگر نیز با همین اتهام، توسط بخش ضدجاسوسی موساد و به انحاء مختلف ازجمله تصادف رانندگی کشته شده‌اند که تعداد دقیق و سرنوشت آنها مشخص نیست.

صهیونیست‌ها علت مرگ «شارون اسمال» ۴۲ ساله و «شایلی وست لند» ۲۱ ساله را سکته (پس از سانحه سقوط) عنوان کرده اند و مدعی شدند که «اوفک آهارون» ۲۶ ساله و «ایتامار الحرر» ۲۸ ساله نیز در جریان یک درگیری و بر اثر اصابت گلوله کشته شدند.