پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران و سپاه حضرت صاحب ‌الزمان(عج) به مناسبت درگذشت پدر شهیدان ضیائیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی و کارکنان سپاه حضرت صاحب ‌الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را تسلیت گفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران و سپاه حضرت صاحب ‌الزمان(عج) به مناسبت درگذشت پدر شهیدان ضیائی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی و کارکنان سپاه حضرت صاحب ‌الزمان(عج) استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت پدر چهار شهید والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج پاسدار رشید اسلام ، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی ” حاج محمد ضیایی” پدر شهیدان ” خدابخش، اصغر، مجید و محمدرضا ضیائی” از همراهان نهضت اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان قهرمان و شهیدپرور مبارکه استان اصفهان را به عموم مردم استان بویژه خانواده معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن مرد بزرگ و خادم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در قامت پدری مومن و متعهد ، تربیت فرزندانی مجاهد، شجاع و فداکار برای جانفشانی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و امنیت و سربلندی ایران عزیز و پاسداری از خیمه ولایت در مبارزه با رژیم منحوس ستمشاهی و سپس در هشت سال دفاع مقدس را موجب عزت و افتخار مردمان دیار اصفهان قرار داد و خود نیز با حضور مجاهدانه و ایثارگرانه در سنگر مقاومت و ایستادگی برابر جنگ تحمیلی استکبار جهانی به شرف جانبازی نائل آمد تا نام و آوازه اش برای همیشه زبانزد و راهنمای خاص و عام در عرصه های سخت و پر خطر پیش روی کشور واقع شود.

به روح پرفتوح آن پاسدار پاکباخته و دیرین انقلاب و جانباز عالیقدر و شکیبا درود می فرستم و از درگاه حضرت حق تعالی برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه (ع) و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین طلب می کنم.

فرماندهی و کارکنان سپاه حضرت صاحب ‌الزمان(عج) استان اصفهان نیز با صدور پیامی درگذشت پدر چهار شهید والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمد ضیایی از دلاور مردان دوران حماسه و جهاد و پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه صبر و فداکاری، که قبل از پیروزی انقلاب روزها تحت شکنجه ساواک بود و پس از پیروزی انقلاب در سایه مجاهدت‌های فراوان بزرگترین سرمایه‌های خود یعنی فرزندان را در جهت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و استقلال ایران عزیز به میدان مجاهدت و جهاد فرستاد، الگوی دیگری از ایثار و ایمان را به نمایش گذاشت.

بی‌تردید پدری که نامش با چهار شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس پیوند وثیق دارد و عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و صبر در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند افتخار ابدی را نصیب خود نموده و نزد خدای تبارک و تعالی قدر و اجری بزرگ دارد.

فرماندهی و آحاد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌ الزمان(عج) مصیبت درگذشت این پدر را به بازماندگان تسلیت عرض نموده از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش را مسئلت می نمایند.