آغاز جشن عاطفه ها در کردستان مرحله نخست جشن عاطفه ها روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور و با شعار پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی شهرهای استان کردستان آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در آیین آغاز این جشن در میدان […]

آغاز جشن عاطفه ها در کردستان

مرحله نخست جشن عاطفه ها روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور و با شعار پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی شهرهای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در آیین آغاز این جشن در میدان آزادی سنندج و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه گسترش حضور حداکثری خیرین و همچنین استفاده هدفمند منابع دولتی و مردمی برای تقویت بنیه تحصیلی جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

طوسی افزود: شعار امسال این جشن پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت است تلاش داریم کمک هایی که جمع آوری می شود قبل از بازگشایی مدارس در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: سال گذشته چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک در جشن عاطفه ها از سوی مردم خیر و نوعدوست استان کردستان جمع‌آوری و قبل از بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان توزیع شد.

به گفته  مدیر کل کمیته امداد استان کردستان امسال هم بیش از ۱۰۰ پایگاه ایجادی در مراکز نیکوکاری، ادارات اجرایی کمیته امداد، مصلاهای نماز جمعه و میادین اصلی شهرها و مدارس کمک های مردمی را جمع اوری می کند.

جشن عاطفه ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به همت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، سپاه و بسیج همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار می کند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان