وزیر دادگستری با بیان اینکه مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد، وزارت دادگستری است گفت: گزارش پنج ساله ایران در زمینه مبارزه با فساد امسال باید به سازمان ملل متحد ارائه شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی امروز سه‌شنبه اول […]

وزیر دادگستری با بیان اینکه مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد، وزارت دادگستری است گفت: گزارش پنج ساله ایران در زمینه مبارزه با فساد امسال باید به سازمان ملل متحد ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت
/وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی امروز سه‌شنبه اول شهریور ۱۴۰۱، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهید رجایی و باهنر اظهارداشت: در مورد وضعیت مبارزه با فساد هر پنج سال یک گزارش از سوی دولت ها تهیه می شود و این گزارش به دبیرخانه کنوانسیون مبارزه با فساد سازمان ملل متحد ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: این گزارش اکنون تهیه شده است و دو کشور فلسطین و ارمنستان مشغول مرور آن هستند که در اواخر شهریور جاری نمایندگان این دو کشور به ایران خواهند آمد و گزارش ارائه شده صحت سنجی خواهد شد.