نصب ۴۰۰ المان پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرمدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب ۴۰۰ المان عمودهای مسیر پیاده‌روی اربعین را از جمله اقدامات این سازمان در آستانه اربعین حسینی عنوان کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: در آستانه […]


نصب ۴۰۰ المان پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب ۴۰۰ المان عمودهای مسیر پیاده‌روی اربعین را از جمله اقدامات این سازمان در آستانه اربعین حسینی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)، اقدامات مختلفی از سوی سازمان زیباسازی صورت گرفته است.
او افزود: به این مناسبت تصویر دیوارنگاره پازلی میدان امام حسین (ع) به جمله «جهان قیام نموده به احترام حسین (ع)» مزین شده است.
او از نصب ۴۰۰ المان عمودهای مسیر پیاده‌روی اربعین به این مناسبت خبر داد و اظهار کرد: این المان‌ها بر روی پایه‌های روشنایی زیرگذرهای سطح شهر و حلقه سوم ترافیکی نصب شده است.
او افزود: فضاسازی مسیرهای پیاده‌روی منتهی به گلستان شهدا در روز اربعین از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ویژه این ایام است.