مهندس”خلیل فعله گری” فرماندار شهرستان قروه در پیامی فرارسیدن هفته جهانی استاندارد را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این پیام آمده است:عصر مدرن و مناسبت های آن نیازمند ضروریاتی است که بر اساس آن اعتبار روابط نیز تعیین می گردد. یکی از ضروریاتی که در کیفیت روابط نقش […]

مهندس”خلیل فعله گری” فرماندار شهرستان قروه در پیامی فرارسیدن هفته جهانی استاندارد را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این پیام آمده است:
عصر مدرن و مناسبت های آن نیازمند ضروریاتی است که بر اساس آن اعتبار روابط نیز تعیین می گردد. یکی از ضروریاتی که در کیفیت روابط نقش بسزایی دارد، استاندارد است.

شناخت هر چه بیشتر عموم با فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن این آرمان بلند در جامعه از اهمیت به سزایی برخوردار است، زیرا امروزه استاندارد در ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد و در فرهنگ، تجارت و کسب و کار، سلامت اجتماعی، و ابعاد دیگر اثر گذاراست.

نهادینه ساختن فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه، با رقابتی کردن فضای تولید به افزایش کیفیت محصولات وخدمات منتج می‌شودکه بالا بردن سطح رضایتمندی مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی تولیدات ایرانی و توجه فعالین اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب روز جهانی استاندارد را به مدیران،کارکنان، فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفته و توفیقات روز افزون از خداوند متعال خواستارم.

خلیل فعله گری:فرماندار شهرستان قروه