مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب گفت: گردهمایی دختران انقلاب ۱۰ آذرماه با حضور خانواده شهدا در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،بهاره جنگروی در نشست خبری دختران انقلاب که با حضور برخی از خانواده شهدای امنیت برگزار شد، گفت: دختران در گردهمایی دختران انقلاب تلالو خود را نشان می‌دهند و در […]

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب گفت: گردهمایی دختران انقلاب ۱۰ آذرماه با حضور خانواده شهدا در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،بهاره جنگروی در نشست خبری دختران انقلاب که با حضور برخی از خانواده شهدای امنیت برگزار شد، گفت: دختران در گردهمایی دختران انقلاب تلالو خود را نشان می‌دهند و در این همایش از دخترانی که به تازگی تصمیم گرفته اند محجبه شوند و می‌خواهند مادر شهدا چادر بر سر آن‌ها کنند، دعوت و مادران شهدا چادر بر سر آن‌ها می‌اندازند.

وی ادامه داد: حجاب هویت ملی زن ایرانی است. دشمنان می‌خواستند با کشیدن چادر و بی بندباری به براندازی انقلاب برسند، اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و دختران، بیشتر به حجاب و عفاف رو آوردند. در گردهمایی دختران انقلاب از خانواده شهدا که در تجمعات به آن‌ها جسارت شد، دلجویی می‌شود.