مشکلی در تامین مرغ ماه رمضان نداریم رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخایر‌ پشتیبانی امور دام، نگرانی در خصوص تامین مرغ ماه رمضان نداریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۴۵ تا ۴۸ هزارتومان و مرغ گرم […]

مشکلی در تامین مرغ ماه رمضان نداریم

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخایر‌ پشتیبانی امور دام، نگرانی در خصوص تامین مرغ ماه رمضان نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۴۵ تا ۴۸ هزارتومان و مرغ گرم ۶۳ تا ۷۰ هزارتومان است.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخایر پشتیبانی امور دام نگرانی در خصوص تامین مرغ ایام عید و ماه رمضان نداریم‌.

یوسفی از توزیع روزانه ۶ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تن مرغ گرم در سطح کشور خبر داد و گفت: پشتیبانی امور دام به منظور تعادل قیمت اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ ۵۰ هزارتومان در بازار کرده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: برآوردها حاکی از آن است که جوجه ریزی اسفند حدود ۱۲۰ میلیون قطعه است که با این وجود کمبودی در عرضه مرغ نداریم.