معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز دوشنبه ۱۸ مهرماه با خانواده‌های سردار شهید «حسین همدانی» و شهید مدافع امنیت «سلمان میراحمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایسنا ،دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید همدانی با اشاره به […]

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز دوشنبه ۱۸ مهرماه با خانواده‌های سردار شهید «حسین همدانی» و شهید مدافع امنیت «سلمان میراحمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایسنا ،دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید همدانی با اشاره به مجاهدت‌های این شهید گرانقدر، گفت: شهید همدانی در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود بروز داد و پس از جنگ تحمیلی نیز برای مجاهدت در راه اسلام لحظه‌ای درنگ نکرد.
معاون رئیس جمهور افزود: شهید همدانی در فرماندهی و مدیریت، نبوغ و توانمندی بسیار بالایی داشت و در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور تأثیرگذار بود ضمن اینکه در مبارزه با دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران از جمله رژیم صهیونیستی لحظه‌ای تردید به خود راه نداد و به همین سبب فتنه‌گران از ایشان کینه عمیقی دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار سالروز شهادت شهید همدانی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار با همراهی شهید قاسم سلیمانی در حماسه پیروزی بر داعش نقش برجسته‌ای داشت و همواره مورد احترام و تکریم مردم عزیز کشورمان بوده است. شهید همدانی الگوی مقاومت و کار جهادی بود و برای خدمت به کشور و مردم خستگی‌ناپذیر بود و وجود امنیت در کشور حاصل مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی شهید همدانی‌ها است.