رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر بوشهر از جمع آوری ۲۷۲ قلاده سگ در مرحله دوم طرح ساماندهی سگ‌های بدون صاحب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حمیده هلال بحر افزود: با توجه به مزاحمت‌های سگ‌های بدون صاحب به شهروندان و همچنین ایجاد آلودگی‌های محیطی […]

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر بوشهر از جمع آوری ۲۷۲ قلاده سگ در مرحله دوم طرح ساماندهی سگ‌های بدون صاحب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حمیده هلال بحر افزود: با توجه به مزاحمت‌های سگ‌های بدون صاحب به شهروندان و همچنین ایجاد آلودگی‌های محیطی و تقاضای مکرر مردم، رسیدگی به این موضوع از اولویت‌های کمیسیون بهداشت و سلامت شوراست.

وی ادامه داد: مرحله دوم طرح جمع آوری سگ‌های بدون صاحب از ۲۱ تیر به مدت یک سال شروع شده که تا کنون ۲۷۲ قلاده سگ زنده گیری و به محل نگهداری انتقال داده شده است.

هلال بحر گفت: زیرساخت‌های محل نگهداری سگ‌ها آماده شده و کمبود‌ها در حال برطرف شدن است و قرار داد با دامپزشک برای معاینه و عقیم‌سازی انجام شده که با دقت و سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: سامانه الو پناه به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و شهروندان می‌توانند با تماس با این سامانه محل تجمع سگ‌های بدون صاحب را اعلام کنند تا گروه جمع آوری، با حضور در محل برای زنده‌گیری و جمع آوری سگ‌های بلاصاحب و انتقال آن‌ها به محل نگهداری اقدام کند