فرمانده انتظامی استان گفت: جوانان سرمایه اصلی این نظام بوده و این افراد باید در آینده نظام را مدیریت کنند، بنابراین لازم است که با حکمت و عقلانیت به نحوی مدیریت کنیم تا دشمنان آن ها را تسخیر نکند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار […]

فرمانده انتظامی استان گفت: جوانان سرمایه اصلی این نظام بوده و این افراد باید در آینده نظام را مدیریت کنند، بنابراین لازم است که با حکمت و عقلانیت به نحوی مدیریت کنیم تا دشمنان آن ها را تسخیر نکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار “محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به برگزاری جلسه فصلی تعاملی سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: از آنجایی که مهمترین خواسته مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حفظ آرامش جامعه و امنیت مردم است، بنابراین همگی باید زیر چتر ولایت سربازی کنیم.
وی ادامه داد: همدلی و هم افزایی موجود میان سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان در این سال ها وضعیت مطلوب و بهتری دارد و همچنین در تمام سطوح تاثیرات خود را گذاشته است و شاهد ترویج روحیه جهادی و تفکر بسیجی در حوزه انتظامی هستیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اعضای سپاه و انتظامی استان در اجرای ماموریت های خود دارای همدلی و یک صدایی هستند، اظهار داشت: تلاش سپاه و انتظامی استان در راستای برقراری امنیت مطلوب و حفظ آرامش جامعه تاثیرگذار بوده، به گونه ای که طی ۲ سال گذشته شاهد کاهش جرایم در سطح استان بودیم.
سردار میرحیدری در پایان خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه اصلی این نظام بوده و این افراد باید در آینده نظام را مدیریت کنند، بنابراین لازم است که با حکمت و عقلانیت به نحوی مدیریت کنیم تا دشمنان آن ها را تسخیر نکند. در این راستا از دستگاه های فرهنگی نیز می خواهیم تا با همراهی سپاه و انتظامی استان، جوانان را به مسیر اصلی خود در جهت ارتقاء سطح امنیت استان قرار دهند.