آغاز رسمی فعالیت پایگاه خبری شهید یاران در استان کردستان پایگاه خبری (شهید یاران) با سرپرستی خانم کویستان عبدالحکیمی بصورت رسمی در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری (شهید یاران) مزین به نام مقدس شهدا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: […]

آغاز رسمی فعالیت پایگاه خبری شهید یاران در استان کردستان

پایگاه خبری (شهید یاران) با سرپرستی خانم کویستان عبدالحکیمی بصورت رسمی در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری (شهید یاران) مزین به نام مقدس شهدا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه خبر شهید یاران مدت دوسال است که فعالیت خود را در سراسر کشور بصورت انتشار اخبار مهم روز ایران و جهان، بویژه حوزه تخصصی (ایثار وشهادت) را با همکاری ۱۰نفر رسمی و۵نفرپاره وقت آغاز کرده است.

باصری گفت: استان کردستان پنج هزار و ۴۸۵شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که زندگی هر کدام از این شهدای عزیز شهر مجاهدتهای خاموش به فرمایش (مقام معظم رهبری) نه تنها در حد یک خبر، بلکه یک داستان، یک کتاب، و یک مستند واقعی می گنجد که بایستی بصورت ویژه در حوزه ایثار وشهادت کارهای بیشتری در کردستان انجام شود.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به کم کاری مدیران در انجام رسانه ای کردن فرهنگ مقدس ایثار وشهادت و انتشار برنامه های مربوط به زندگی شهدا و جنگ تحمیلی افزود: متاسفانه، واژه «ما مدیون شهدا هستیم» برای اکثر مدیرانی که در مقابل هر صندلی مدیریت آنان خون ۷۳ شهید ریخته شده است، صرفا یک شعار است. لذا نام بردن ویاد کردن از شهدا بایستی با تمام وجود و در زات آن شخص وعملکرد شهدایی پسند همراه باشد.

باصری گفت: به یاری خداوند از تاریخ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ خانم کویستان عبدالحکیمی نویسنده ۷ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت (ادبیات پایداری) که جزو یکی از خبرنگاران فعال بویژه حوزه ایثار وشهادت نیز هستند، بصورت رسمی در استان کردستان به عنوان نماینده وخبرنگار در استان شهید پرور کردستان فعالیت رسانه خود را آغاز می کنند و امیدوار هستیم که مسئولان استان کردستان نیز به عنوان یکی از فعالان بنام و مبلغین داوطلب و افتخاری حوزه ایثار وشهادت از ایشان حمایت ویژه را داشته باشند.