سرهنگ شریفى گفت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان داراى بار ترافیکى سنگین است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ،شیخ فضل الله در مسیر غرب […]

سرهنگ شریفى گفت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان داراى بار ترافیکى سنگین است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ،شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .

سرهنگ شریفی ادامه داد : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبلاز پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب بهشرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراهامام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال ازگلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

وی بیان کرد : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب بهشمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظورروان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست .

وی گفت : طرح جناغی بمنظور نظم دهی به تردد ها در ورودی و خروجی بزرگراهها توسط همکاران بنده در حال اجرا می باشد