پنجمین عامل شهادت مرزبان شهید مسعود پرکاس که متواری و در مخفیگاه خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور به سر می‌برد، در تور اطلاعاتی مرزبانان هرمزگانی قرار گرفته و دستگیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار بهادر اسماعیلی فزمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر گفت: در پی شهادت سرهنگ […]

پنجمین عامل شهادت مرزبان شهید مسعود پرکاس که متواری و در مخفیگاه خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور به سر می‌برد، در تور اطلاعاتی مرزبانان هرمزگانی قرار گرفته و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار بهادر اسماعیلی فزمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر گفت: در پی شهادت سرهنگ مسعود پرکاس، مرزبان غیور و خستگی‌ناپذیر مرزبانی استان هرمزگان که هنگام مقابله با پدیده شوم موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مرزبان جان بر کف، به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی مرزبانی استان قرار گرفت.

 وی افزود: قاچاقچیان مسلح مشارکت کننده در شهادت مرزبان هرمزگانی ۶ نفر بوده که هر کدام به نقطه ای در کشور متواری و در مخفیگاه پنهان شدند.

اسماعیلی ادامه داد: مرزبانان در همان روزهای اول شهادت شهید پرکاس، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند.

سردار اسماعیلی با تشریح آخرین ماموریت در این رابطه گفت: امروز با تلاش و رصد مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی و کسب نیابت قضایی، پنجمین شرور مسلح متواری به هویت معلوم که در درگیری مسلحانه منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس، به عنوان فرد مسلح و تیرانداز حضور داشته و در مخفیگاه  خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه دستگیری آخرین فرد از عوامل شهادت مرزبان شهید مسعود پرکاس در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ باید بدانند دوران بزن دررو و شرارت تمام شده و مرزبانان غیور هرمزگانی به سراغ تمامی مخلان نظم و امنیت خواهند رفت.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه گفت: شهادت مسعود پرکاس برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت نوار مرزی، بسیار خطرناکتر و دلهره آور تر از حضور خود مسعود پرکاس است و همرزمان شهید، ادامه دهنده راه وی هستند و تک‌تک مرزبانان هرمزگانی یک پرکاس برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهند بود