فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان : عملیات تسهیل اسکان زائران در پایانه مرزی چذابه در بخش های مختلف انجام شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سردار حسن شاهورپور در خصوص اخرین اقدامات سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به زوار اظهار داشت: حرکت اربعین یکی از فعالیت‌های برجسته […]

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان : عملیات تسهیل اسکان زائران در پایانه مرزی چذابه در بخش های مختلف انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سردار حسن شاهورپور در خصوص اخرین اقدامات سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به زوار اظهار داشت: حرکت اربعین یکی از فعالیت‌های برجسته در جهان به شمار می‌رود که همگان را مبهوت ساخته است.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه جزء بدنه مردم است، بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج هرجایی که نیاز بود در کنار مردم قرار گرفت برهمین اساس این مجموعه در مباحث خدماتی وارد میدان شد و بیش از ۲۴۰ چشمه (سرویس بهداشتی و حمام) به مواکب داده شد.

سردار شاهواپور با اشاره به استقرار امکانات ترابری و کامیون در پایانه مرزی چذابه تصریح کرد: کامیون‌هایی را در بحث ترابری فعال کردیم که روزانه در جهت خدمت به مواکب و زائران اباعبدالله الحسین (ع) به راه می‌افتند.

وی افزود: در بحث خدمات درمانی ۲ پست امداد پیش بینی شد و بیش از ۱۶۰ پزشک در دو طرف مرز مستقر شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در توزیع اقلام خوراکی، آب خنک و چای بسیج اقشار، اصناف و دیگر مجموعه‌های بسیج در جهت خدمت رسانی وارد میدان شدند.

سردار شاهوار پور در رابطه با تمهیدات لازم در جهت تأمین امنیت زائران گفت: افزون بر اقدامات انتظامی و امنیتی بسیج خواهران در گیت‌های خروجی کنار مرزبانی حضور دارند و فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند؛ همچنین اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زائران آماده شد و اکنون بیش از ۲۰ هزار ظرفیت شب خواب داریم.

وی در پایان اظهار داشت: زائران خارجی در اردوگان‌های راهیان اسکان داده شده‌اند.