نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دستگاه قضایی باید با اغتشاشگران و افرادی که امنیت روانی و جانی مردم را به خطر انداخته برخورد جدی کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز […]

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دستگاه قضایی باید با اغتشاشگران و افرادی که امنیت روانی و جانی مردم را به خطر انداخته برخورد جدی کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به تجمعات غیر قانونی در بعضی از نقاط کشور و استان فارس گفت: هرج و مرج اغتشاش، از مصادیقی است که هیچ دولتی آن را بر نمی‌تابد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیش از این است که افراد نادان بتوانند امنیت روانی جامعه را به هم زنند.
وی افزود: مطابق با شرع اگر کسی اسلحه در دست گرفت و یا وسیله‌ای برای ترساندن مردم به کار گرفت و مردم را ترساند اگر اقدامش اثبات شود آن شخص باید محاکمه شود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شیراز ادامه داد:دستگاه قضایی باید با اغتشاشگران و افرادی که امنیت روانی و جانی مردم را به خطر انداخته برخورد جدی کند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با قدردانی از نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه گفت، برای داشتن جامعه‌ای ایمن علاوه بر نیروی انتظامی بلکه مردم همه باید همکاری کنند.
امام جمعه شیراز با بیان نقش مهم رسانه‌ها در برقراری امنیت در جامعه گفت:لازم است رسانه‌ها در جنگ نرم و جنگ روانی که رسانه‌های معاند ایجاد کرده اند طوری عمل کنند که خبر‌های راست و حقیقت را بازگو شود و مواظب باشند که تحت تاثیر خبر‌های کذب رسانه‌های معاند قرار نگیرند.
آ