عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمن در قضیه آب به دنبال ایجاد انشقاق میان مردم است، گفت: مدیریت ملی آب می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدرضا فلاح با گرامیداشت […]

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمن در قضیه آب به دنبال ایجاد انشقاق میان مردم است، گفت: مدیریت ملی آب می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدرضا فلاح با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اصفهان افتخار دارد که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: وقتی دشمن حمله می‌کند همه مردم برمی‌خیزند تا از اسلام و میهن و ناموس خود دفاع کنند. با شروع جنگ تحمیلی نیز عرق به کشور سبب شد تا اصفهانی‌ها به میدان دفاع مقدس بروند و تقدیم ۲۳ هزار شهید نشانگر این است که مردم اصفهان همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمن پس از جنگ نیز همواره به دنبال این بوده است که بین مردم تفرقه بیندازد و میان اقوام و استان‌ها انشقاق ایجاد کند، گفت: یکی از این موضوعات، آب است که براساس آن دشمن در حال سوء استفاده است.

وی بیان کرد: برخی مسئولان استان‌ها بی تدبیرانه و نا آگاهنه سخنرانی و مصاحبه و بین مردم استان‌ها بغض و کینه ایجاد می‌کنند.

فلاح تصریح کرد: روزگاری مردم اصفهان پای انقلاب ایستادند تا چکمه‌های کثیف دشمنان به خاک عزیز ما آشنا نشود، اکنون نیز عزم ما باید جزم شود که دشمن به این خواسته پلید خود نرسد و میان مردم تفرقه ایجاد نکند.

وی تأکید کرد: خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد باید یکپارچه باشند و مدیریت ملی آب می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دولت باید به این موضوع ورود کند و مدیریت یکپارچه را طوری برنامه ریزی کند که میان استان‌ها وحدت ایجاد شود.