مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۲ آذر تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری در ۹ شهرستان آموزش در تمامی مدارس اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان فردا چهارشنبه ۲۲ آذر به صورت غیرحضوری خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: براساس تصمیم کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار […]

مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۲ آذر تعطیل شد/ آموزش غیرحضوری در ۹ شهرستان

آموزش در تمامی مدارس اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان فردا چهارشنبه ۲۲ آذر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: براساس تصمیم کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، مدارس اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان فردا ۲۲ آذر ماه غیرحضوری خواهد بود.

‌بر این اساس تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

آموزش در مدارس اصفهان غیرحضوری شد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان اظهار داشت: باتوجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی همچنان مورد تأکید کارگروه است.

وی درخصوص اجرای طرح زوج و فرد، متذکر شد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک را برای همه افراد ضروری دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی و پرهیز از ورزش در فضای باز از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با عبور امواج ناپایدار از بعدازظهر فردا به تدریج شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها و به تدریج بارش در سطح استان خواهیم بود.