شورای رقابت در جلسه ۵۷۳ خود، قیمت خودروهای چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ و CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ را تصویب و تعیین کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از صداوسیما، شورای رقابت اعلام کرد: با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت در روز یازدهم […]

شورای رقابت در جلسه ۵۷۳ خود، قیمت خودروهای چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ و CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ را تصویب و تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از صداوسیما، شورای رقابت اعلام کرد: با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت در روز یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، قیمت دو خودرو چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ و CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ موضوع نامه ۶۱۰/۱/۳۷۰/ م، مورخ ۰۹/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در جلسه شورا بررسی و با اکثریت آرا تصویب شد.

۱- قیمت‌های اعلامی مربوط به نخستین محموله وارداتی شرکت مزبور بوده و قیمت محموله‌های وارداتی بعد، بر اساس مستندات و نرخ ارز مورد عمل برآورد و متعاقباً اعلام خواهد شد.

۲- ذکر این نکته ضروری است که سایر هزینه‌ها شامل: عوارض قانونی شماره‌گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی که در قیمت پایه لحاظ نشده، قابل اعمال به قیمت‌های تعیین شده است.

بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت فروش درِ انبار واردکننده خودروی چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ دو، ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان اعلام شده است.