این دیدارها روزهای دوشنبه هر هفته، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می گردد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان، در حاشیه جلسه این هفته، مهندس […]

این دیدارها روزهای دوشنبه هر هفته، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرداری فلاورجان، در حاشیه جلسه این هفته، مهندس محمدعلی عزیزی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، روزهای دوشنبه‌ هر هفته جلسات ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

شهردار فلاورجان در ادامه افزود: درب اتاق‌ تمامی معاونین و مسئولین حوزه‌های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوع محترم باز است و مدیران واحدها پاسخگوی مطالبات درراستای حل مشکلات مراجعه کنندگان انشالله هستند.

مهندس محمدعلی عزیزی همچنین تصریح نمود: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل، در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه شهروندان عزیزوگرامی و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه های مختلف شهریست اظهار داشت: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می ‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.