برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه تأسیسات گردشگری در کردستان مسئول پژوهش و آموزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری دوره آموزشی امداد وکمک‌های اولیه ویژه ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمید اسکندری روز سه‌شنبه ١۶ آبان‌ماه […]

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه تأسیسات گردشگری در کردستان

مسئول پژوهش و آموزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری دوره آموزشی امداد وکمک‌های اولیه ویژه ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمید اسکندری روز سه‌شنبه ١۶ آبان‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره گفت: نظر به ارتقاء سطح آگاهی و افزایش توانمندی کارکنان و مدیران تاسیسات گردشگری استان با نکات اولیه امدادی، یک دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای آمادگی در مواقع بحرانی و بروز حوادث غیر مترقبه برگزار شد.

مسئول پژوهش و آموزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: این دوره آموزشی برای‌‌ کارکنان و مدیران هتل‌ها‌ و‌ مهمانپذیرها، مجتمع‌های‌ گردشگری، هتل‌آپارتمان‌ها،‌ مراکز‌اقامتی و ‌پذیرایی، اقامتگاه‌های ‌بوم‌گردی و ‌سنتی، مراکز گردشگری ‌سلامت، مراکز‌ پذیرایی و غذاخوری‌های منفرد‌ بین‌راهی‌ و دفاتر خدمات مسافرتی ‌و ‌جهانگردی استان به‌مدت یک‌روز در محل هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.

او افزود: در این دوره مباحث اصول ایمنی در کمک‌های اولیه شامل روش‌های مواجهه با مصدوم، خفگی‌ها، احیای قلبی و ریوی، خونریزی، پانسمان، باندپیچی، فوریت‌های پزشکی و… به‌صورت تئوری و عملی آموزش داده شد.

اسکندری با بیان اینکه در پایان گواهینامه معتبر برای شرکت‌کنندگان صادر شد، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد بتوانیم در راستای خدمات‌دهی شایسته به مسافران و گردشگران گام‌های جدی و اساسی برداریم.