نشست تخصصی مشترک کارگروه آب مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و کارگروه تخصصی توسعه فناوری‌های آبی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع بررسی آخرین روند پروژه آب ژرف در کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از  مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۵ […]

نشست تخصصی مشترک کارگروه آب مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و کارگروه تخصصی توسعه فناوری‌های آبی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع بررسی آخرین روند پروژه آب ژرف در کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از  مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه سال جاری در محل این مرکز برگزار شد، آخرین روند پروژه آب ژرف، مسائل و مشکلات پروژه، سیاست‌ها و برنامه‌های آتی این حوزه در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه ابتدا دکتر ابراهیمی، دبیر کارگروه تخصصی توسعه فناوری‌های آبی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گزارش کاملی از مطالعات، فعالیت‌های اجرایی و نقشه راه آب ژرف که پیش از این در دستور کار این معاونت قرار داشت، ارائه کرد.
در ادامه این نشست نیز دکتر همت، مشاور رئیس و مسئول کارگروه آب مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن بیان ضرورت توجه گسترده به موضوع سبد تامین آب کشور، از ورود مرکز بررسی‌ها به موضوع آب ژرف به عنوان یکی از مسائل راهبردی حوزه آب خبر داد و بر لزوم حرکت دقیق و حساب شده، مطابق اصول علمی و دانشی در موضوع آب ژرف تاکید کرد.