خانواده‌ شهید مدافع حرم سردار ابوالفضل علیجانی روز گذشته پس از بازگشت از زیارت عتبات عالیات دچار سانحه شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری برنا‌ ، سردار بسیجی حاج اکبر پاکزاد در گفتگویی اظهار شد در بازگشت از زیارت عتبات عالیات به‌بنده‌ خبر سانحه خودرو پراید حامل همسر ،دو فرزند […]

خانواده‌ شهید مدافع حرم سردار ابوالفضل علیجانی روز گذشته پس از بازگشت از زیارت عتبات عالیات دچار سانحه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری برنا‌ ، سردار بسیجی حاج اکبر پاکزاد در گفتگویی اظهار شد در بازگشت از زیارت عتبات عالیات به‌بنده‌ خبر سانحه خودرو پراید حامل همسر ،دو فرزند و برادر همسر در حوالی شوش را به بنده اطلاع دادند که سریعا به همراه فرمانده سپاه شوش در محل بیمارستان شوش محل بستری خانواده این شهید سرافراز که هنوز یک ماه از شهادتش نمی گذرد حاضر شدیم.

وی افزود متاسفانه برادر همسر شهید علیجانی در کما است و همسر شهید نیز درچار شکستگی از ناحیه لگن و چند قسمت دیگر شده و حال دوفرزند شهید خوشبختانه مساعد است.

مشاور استاندار اصفهان اظهار داشت باتوجه به حال نامساعد مصدومین با هماهنگی های صورت گرفته با سردار فدا و پیگیری های انجام‌شده به زودی برای ادامه درمان به اهواز‌ منتقل می شوند و پس از آن در صورت نیاز به اصفهان منتقل خواهند شد.

مشاور استاندار ضمن توصیه به کلیه زائرین جهت عدم تعجیل در بازگشت از زیارت برای این خانواده‌ شهید و زائرین بیمار التماس دعا داشت.