محموله ۲۷ میلیاردی کالای قاچاق در نایین کشف شد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف محموله لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرگرد حسن براهیمی بیان داشت : مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید […]

محموله ۲۷ میلیاردی کالای قاچاق در نایین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف محموله لوازم خانگی و الکتریکی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرگرد حسن براهیمی بیان داشت : مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون و یک اتوبوس مشکوک که جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده اموالی از قبیل ۷۲ دستگاه مودم، یک تلویزیون ۶۵ اینچ ،یک دستگاه یخچال و هزار و ۱۸۳ عدد انواع لامپ هدلایت که همگی خارجی و فاقد اسناد و مدارک قانونی و معتبرگمرکی بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۲۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.