استاندار فارس جمع آوری بالغ بر ۹۰ درصد معتادین متجاهر خبر داد و گفت: اردوگاه شماره ۲ نیز مورد استفاده قرار گرفته و در حال احداث اردوگاه شماره ۳ هستیم تا بخشی از عقب ماندگی گذشته را جبران کنیم. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،محمدهادی ایمانیه در نشست صمیمانه […]

استاندار فارس جمع آوری بالغ بر ۹۰ درصد معتادین متجاهر خبر داد و گفت: اردوگاه شماره ۲ نیز مورد استفاده قرار گرفته و در حال احداث اردوگاه شماره ۳ هستیم تا بخشی از عقب ماندگی گذشته را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،محمدهادی ایمانیه در نشست صمیمانه با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی شیراز، روحیه دغدغه مندی و مطالبه گری دانشجویان را ارزشمند دانست و اظهار داشت: مسئولین و مدیران ارشد استان مُجدانه پیگیر رفع مشکلات استان هستند.

استاندار فارس از رفع اختلاف بین ۷ سازمان استان خبر داد و گفت: اختلاف نظر بین دستگاه‌های درگیر در پروژه ۱۵ ساله ساخت تالار بزرگ شیراز رفع و ساخت آن در جوار حافظیه آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری فراوان در پروژه آزاد راه شیراز _اصفهان اظهار داشت: بنابر مذاکرات صورت گرفته با مسئولان ارشد وزارت راه وشهرسازی و وزارت دفاع، امیدواریم ۶ قطعه از این آزادراه تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک برود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره موقعیت استراتژیکی استان و لزوم ارتباط دریای خزر با خلیج فارس، از فعال سازی مجدد پروژه راه آهن شیراز – بوشهر – عسلویه خبر داد و افزود: توانستیم بخشی از هزینه‌های مالی این پروژه ملی را تامین کنیم.

وی با اشاره به حجم ریالی قرارداد‌های منعقد شده در یک سال گذشته، گفت: پس از بحث و مذاکرات فراوان موانع پیش روی احداث پتروشیمی‌های داراب، فسا، فیروزآباد و جهرم مرتفع شد و شاهد شروع به ساخت آن‌ها و ایجاد اشتغال در آن مناطق خواهیم بود.

استاندار فارس بازسازی بافت پیرامون اطراف حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، تکمیل بزرگراه تنگ ابوالحیات و بزرگراه شیراز به نی ریز، کتابخانه مرکزی شیراز، آغاز احداث بزرگترین بیمارستان هوشمند ایران مزین به نام حضرت محمد (ص)، تکمیل ورزشگاه پارس و سالن سرپوشیده ۶۰۰۰ نفری شهید سلیمانی، بیمارستان ۷۰۰ تختی حضرت صدیقه طاهره واقع در میانرود، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و تکمیل برج فناوری مستقر در پارک علم و فناوری استان را از دیگر پروژه‌های پیگیری شده یاد کرد و افزود: ۲۰۰ صنعت راکد احیا شده که علاوه بر ایجاد اشتغال در تولید نیز موثر است.