مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می‌شود فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان بوشهر به‌صورت ویژه دنبال می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حمید بیرانوند فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی […]

مبادی بنادر استان بوشهر تجهیز می‌شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان بوشهر به‌صورت ویژه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حمید بیرانوند فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی شامگاه گذشته در نشست با ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری و بازدارندگی خود برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

وی افزود: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود.

بیرانوند ادامه داد: در نظارت و بازدید دوره‌ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقای کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمندتر منابع انسانی در اجرای ماموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

حمید بیرانوند بیان داشت: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره‌های آموزش‌های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه‌سازی یگان حفاظت از موضوع‌های روز از اولویت‌های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی و مستمر ماموران یگان حفاظت یادآورشد: یگان حفاظت مرجع امنیت در بنادر است و حاصل این امنیت میل و رغبت بیشتر تجار و بازرگانان برای جابجایی کالا بر بستر بنادر است