فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اصفهان در امامزاده «چهارمیان» روستای «دستجا» حضور یافتند و در دیدارهای مردمی و چهره به چهره به مشکلات جمع کثیری از مردم دهستان براآن شمالی در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای، کشاورزی، مسکن، توزیع برق ، آب و …رسیدگی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اصفهان در امامزاده «چهارمیان» روستای «دستجا» حضور یافتند و در دیدارهای مردمی و چهره به چهره به مشکلات جمع کثیری از مردم دهستان براآن شمالی در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای، کشاورزی، مسکن، توزیع برق ، آب و …رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اصفهان در امامزاده «چهارمیان» روستای «دستجا» حضور یافتند و در دیدارهای مردمی و چهره به چهره به مشکلات جمع کثیری از مردم دهستان براآن شمالی در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای، کشاورزی، مسکن، توزیع برق ، آب و …رسیدگی کردند.
سید رضا مرتضوی بخشدار مرکزی با اشاره به مردمی بودن مدیران دولت سیزدهم و تلاش آنان برای احصاء و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم با حضور در میان آنان اظهار داشت: مقرر شده هر هفته فرماندار شهرستان و مدیرانی که بیشترین مراجعه کننده مردمی را دارند در مرکز یک دهستان یا یک منطقه شهرستان حاضر شوند و به مشکلات مراجعه کنندگان بصورت جداگانه و چهره به چهره رسیدگی نمایند.
جعفری رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز با اشاره به این که دهستان براآن شمالی ۳۰ روستا دارد افزود: برای رسیدگی بهتر و سریع تر به مشکلات مردم روستاهای شهرستان مقرر شد هر هفته با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران ، ملاقاتهای مردمی در مراکز دهستانها برگزار شود که این اقدام نشان دهنده عزم و اراده مدیریت شهرستان برای خدمت صادقانه به مردم است.
انصاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان که یکی دیگر از مدیران حاضر در این دیدار مردمی بود گفت: با توجه به استمرار خشکسالی ها و وابستگی معیشت مردم شرق اصفهان به کشاورزی، مردم از مسئولان ایجاد شغل های جایگزین نظیر کشت گلخانه ای، پرورش ماهی، صنایع بسته بندی و سبزی خشک کنی و صنایع دستی را درخواست دارند که برای ایجاد این مشاغل به تسهیلات و کمک و مساعدت دستگاههای خدماتی نظیر بانکها ، شرکت توزیع برق، شرکت گاز و شرکت آب نیاز است.
همچنین مقدسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با بیان این که در ملاقات مردمی مسئولان شهرستان در روستای «دستجا» بالغ بر۲۰۰ نفر مراجعه حضوری داشته اند افزود : حضور مسئولان در بین مردم برای رسیدگی به مشکلات آنها باعث تسهیل در رسیدگی به امور مردم و همچنین سبب ارتقای اعتماد مردم به مسئولین می گردد.