کشف مواد غذایی قاچاق درخمینی شهر فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف شیر عسل و پودردسر خارجی قاچاق به ارزش ۲میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و […]

کشف مواد غذایی قاچاق درخمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف شیر عسل و پودردسر خارجی قاچاق به ارزش ۲میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و دربازرسی از این انبار موفق به کشف ۹هزار و۶۰۰ عدد شیر عسل و۴۰۰عدد پودر دسر خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی بود شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم ترین راه حمایت از تولید داخلی و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلبی است که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایی در صنف تولید کنندگان داخلی هستند.