حضور اعضای هیئت مدیره و روابط عمومی خیریه شجره طیبه در انجمن آسیب نخاعی اعضای هیئت مدیره و داوطلبان فعال واحد روابط عمومی «موسسه خیریه شجره طیبه» (حامی استعداد های درخشان)با حضور در انجمن آسیب نخاعی؛ این هفته را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،«نقیب زاده»، مدیرعامل انجمن آسیب نخاعی اصفهان در این […]

حضور اعضای هیئت مدیره و روابط عمومی خیریه شجره طیبه در انجمن آسیب نخاعی

اعضای هیئت مدیره و داوطلبان فعال واحد روابط عمومی «موسسه خیریه شجره طیبه» (حامی استعداد های درخشان)با حضور در انجمن آسیب نخاعی؛ این هفته را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،«نقیب زاده»، مدیرعامل انجمن آسیب نخاعی اصفهان در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره خیریه و دیگر مهمانان،به معرفی این انجمن و اهداف آن پرداخته واز خیرین نیکوکار درخواست کمک مومنانه داشت.

در ادامه این جلسه، «نصر»از اعضا هیئت مدیره شجره طیبه نیز سوم دسامبر (۱۲ آذرماه)”روز جهانی معلولین ” را گرامی داشته و اظهار داشت: روز جهانی معلولین هشداری است به همه ما که معلولان نیز هستند، وجود دارند و وجود خواهند داشت، نیاز آنان نیاز ماست و مشکل آنان مشکل ما است.
وی افزود: معلولان برادران و خواهران ما هستند که دیوار به دیوار ما در این شهر ساکن اند.
نصر اظهار امیدواری کرد، جامعه ای داشته باشیم که آحاد شهروندان و به ویژه معلولان در آن نقش آفرین بوده و در فعالیتهای اجتماعی مشارکت داشته باشند.

همچنین«صرامی» عضو دیگر هیئت مدیره نیز به نقش موثری که این عزیزان در اجتماع می توانند داشته باشند اشاره کردند و از اعضای این انجمن خواست که با نوشتن خاطرات خود از قبل و بعد معلولیت، مخزنی از تجربه را در اختیار عموم قرار دهند.

در پایان«علی آقاجانی» عضو دیگر هیئت مدیره و معاونت آموزش خیریه نیز از مدیریت انجمن خواست تا اگر اعضای انجمن دارای فرزند محصل هستند و شرایط عضویت در«موسسه خیریه شجره طیبه» را دارند؛ به موسسه معرفی تا از خدمات خیریه بهره مند شوند.
خبرنگار: الهام خانی