رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از برگزاری همایش “زیبا تر از گل” به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه اعضای این جمعیت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همه ساله برنامه های متنوعی […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از برگزاری همایش “زیبا تر از گل” به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه اعضای این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همه ساله برنامه های متنوعی را در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار می کند ، اظهار داشت : همایش “زیبا تر از گل” به همین مناسبت ویژه اعضای این جمعیت برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۷۰ نفر از اعضای این جمعیت در این همایش تصریح کرد: همایش زیباتر از گل با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه و نویسنده کتاب “ستاره ها چیدنی نیستند” حجت الااسلام حبیب الهیان برگزار شد.

انصاری با بیان اینکه مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ، معاون جوانان و مدیر روابط عمومی جمعیت استان مهمانان این ویژه برنامه بودند ، افزود : در حاشیه برگزاری این همایش از همکاران محترمه و اعضای خواهر جمعیت هلال احمر با اهداء لوح سپاس تقدیر شد .

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب زیباتر از گل نوشته آیت الله سید ابوالحسن مهدوی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بود