منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، ده‌ها تن از دانشجویان دانشگاه هاروارد در آمریکا در همبستگی با مردم فلسطین تجمع کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از تارنمای معا فلسطین، ده‌ها تن از دانشجویان دانشگاه هاروارد در مراسم استقبال دانشگاه از دانشجویان جدید الورود، در همبستگی با مردم فلسطین تظاهرات کردند. بر اساس این […]

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، ده‌ها تن از دانشجویان دانشگاه هاروارد در آمریکا در همبستگی با مردم فلسطین تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از تارنمای معا فلسطین، ده‌ها تن از دانشجویان دانشگاه هاروارد در مراسم استقبال دانشگاه از دانشجویان جدید الورود، در همبستگی با مردم فلسطین تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات توسط «کمیته همبستگی فلسطین» در دانشگاه هاروارد ماساچوست سازماندهی شد.

دانشجویان طی شعارهایی از این دانشگاه خواستند سرمایه ‌گذاری‌های خود را از شرکت‌هایی که با رژیم اشغالگر اسرائیل کار می‌کنند، پس بگیرد و از رژیم آپارتاید اسرائیل حمایت نکند و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی اسرائیل را تحریم کند.

پیش تر ۹۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های انگلیس، آلمان و آمریکا با امضای طوماری تاکید کردند که اشغال طولانی مدت اراضی فلسطینی، باعث به وجود آمدن یک نظام نژادپرستانه در این سرزمین شده است.

این افراد در طوماری که به امضای ۹۰۰ نفر از شخصیت‌های دانشگاهی کشورهای جهان رسیده، این مساله را مورد تاکید قرار دادند.

در میان امضا کنندگان این طومار، افرادی از دانشگاه‌های ییل، هاروارد، شیکاگو، میشیگان، واشنگتن و بیریستون آمریکا و تل آویو، حیفا و بن گوریون رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.