فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در پی گزارش سرقت بیش از ۲۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات از منزل یکی از شهروندان شاهین شهری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزادثابت راسخ افزود: در بررسی […]

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در پی گزارش سرقت بیش از ۲۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات از منزل یکی از شهروندان شاهین شهری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزادثابت راسخ افزود: در بررسی اولیه مشخص شد اهالی منزل به مدت یک هفته به مسافرت رفته و هنگام بازگشت متوجه به هم ریختگی اتاق خواب و سرقت زیورآلات موجود در منزل شده اند.

سرهنگ ثابت راسخ تصریح کرد: سرانجام پس از یک ماه تلاش، کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، عامل این سرقت که جوانی ۲۴ ساله بود را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه علاوه بر سرقت منزل مذکور و ۶ فقره سرقت انباری و مشاعات مجتمع های مسکونی نیز اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکید بر اینکه کمد اتاق خواب مکان امنی برای نگهداری زیور آلات نیست از شهروندانی که قصد نگهداری طلا، ارز و یا اموال با ارزش کوچک را در منزل خود دارند خواست حتما این اموال را در گاو صندوق هایی که قابلیت حمل به آسانی را ندارند نگهداری کنند.