دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۹ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۹ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی این فرماندهی از اقدام مجرمانه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در برخی از محلات شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در این خصوص مأموران پلیس ضمن شناسایی محل حضور متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی به محل حضور سوداگران مرگ اعزام و در چند عملیات هماهنگ موفق به دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۹ کیلو انواع مواد افیونی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.