دیدار چهره به چهره معاون استاندار با شهروندان ارامنه اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، […]

دیدار چهره به چهره معاون استاندار با شهروندان ارامنه اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، میز خدمت ارامنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری، مدیرکل دفتر امور مدیریت شهری استانداری در جمع هموطنان ارامنه ساکن در اصفهان برگزار شد.
در این دیدار شهروندان ارامنه درخصوص مشکلات و دغدغه های خود در زمینه های مدیریت شهری، آلودگی هوا، میراث فرهنگی، گردشگری، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و … با نمایندگان دولت گفتگو کردند.
اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز ضمن خیر مقدم از ارتباط و رفتار مسالمت آمیز مردم اصفهان و مدیران استان قدردانی کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدید بر اهمیت ارتباط صمیمانه و برادرانه با اقلیت های مذهبی تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله ای است. مردم ما جانفشانی هموطنان ارامنه در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی را فراموش نمی کنند و حال نوبت ماست تا با کاهش دغدغه همشهریان ارامنه تا حد امکان پاسخگوی فداکاری آنها باشیم.
دکتر زینلیان افزود: زندگی مسالمت‌آمیز اقلیت ها در اصفهان برای ما جای مباهات و خوشحالی دارد از این رو در آغازین روزهای سال نو میلادی وظیفه خود دانستیم تا در جمع هموطنان ارامنه حضور یابیم و ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.