عضو فقهای شورای نگهبان: اینگونه شقاوت‌های کم‌نظیر از سنخ شقاوت‌های صهیونیست‌ها و تکفیری‌هایِ دست نشانده آن‌هاست که ریشه در واشنگتن، تل‌آویو، ریاض و سایر همراهان آنان دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی […]

عضو فقهای شورای نگهبان: اینگونه شقاوت‌های کم‌نظیر از سنخ شقاوت‌های صهیونیست‌ها و تکفیری‌هایِ دست نشانده آن‌هاست که ریشه در واشنگتن، تل‌آویو، ریاض و سایر همراهان آنان دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی شهادت تعدادی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و اِنّا الیه راجِعُون

حادثه غمبار و جانسوز شهید و مجروح شدن ده‌ها زائر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران، مرقد شریف احمد بن موسی (علیه السلام)، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

چنین شقاوت‌های کم‌نظیر، از سنخ شقاوت‌های صهیونیست‌ها و تکفیری‌هایِ دست نشانده آن‌هاست که ریشه در واشنگتن، تل‌آویو، ریاض و سایر همراهان آنان دارد.

اکنون دیگر کند ذهن‌ترین افراد باید متوجه شده باشند که سلسله آشوب‌ها، اغتشاشات، خرابکاری‌ها و جنایات اخیر، تصمیم‌های دشمنان کینه‌توز بشریت و بدخواهان ملت بزرگ و مسلمان ایران است، که با به مزدوری گرفتن تعدادی محدود و فریفتن تعدادی دیگر، در صدد نابودی ملت و کشور ایران می‌باشند.

دشمنان می‌خواهند از آزادی و استقلال، قدرت و پیشرفت‌های این کشور انتقام بگیرند و زهی خیال باطل، که این ملت با آب‌دیده‌شدن در فتنه‌های گذشته و مقاومت در راه حق، همچنان راه سرافرازی خود را طیّ خواهد کرد و پیروزی از آنِ جبهه حق است.

اینجانب با طلب غفران و علوّ درجات برای شهدا و بهبودی سریع برای مجروحان از درگاه خداوند متعال، این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدّس بقیّه الله الأعظم (عجّل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری مدَّظِلُّهُ العالی، خانواده‌های داغدیده و عموم ملت ایران تسلیت می‌گویم و از همه نیرو‌های حافظ امنیت کشور می‌خواهم که با قدرت و صلابت، ریشه‌های این جنایات و عاملان نزدیک و دور آن را شناسایی کرده و نیز همدستان فراهم‌آورنده زمینه این جنایات را شناسایی نموده و به دست انتقام قانون بسپارند.